4-2-1 Darbības noregulētas izplūdes gāzu traksts
Izometriski apkopots izplūdes kolektors "4-2-1 Performance Tuned Exhaust" maksimizē griezes momentu un paātrinājumu. Šis unikālais dizains ir pirmais nozarē, un to var atrast tikai uz Tohatsu Outboards. Veicot katras izplūdes caurules garumu vienādu, katra cilindra izplūdes gāzu apvienošana rada papildu iesūknēšanu, kas palīdz izvilkt izplūdes gāzi no motora. Tas pilnībā novērš izplūdes gāzu iejaukšanās iespēju un krasi uzlabo veiktspēju.
Izcils griezes moments
Sākot ar 4-2-1 veiktspēju noregulētu izplūdes gāzu trakts, MFS75 / 90/100/115 ir vislielākais griezes moments, kas ļauj ātrāk nokļūt uz glises un sasniegt augstāko gala ātrumu ātrāk nekā citi konkurenti.
** Dati balstīti uz Tohatsu inženieru departamenta veiktajiem un apkopotajiem pētījumiem
Izcila izturība un optimizēts svars
Augstas izturības un svara samazināšanas nolūkos Tohatsu optimizēja katru salīdzinoši smago sastāvdaļu, piemēram, cilindra galvu, izplūdes kolektoru, motora pamatni, eļļas tvertni, apakšējo bloku utt. Visiem galvenajiem alumīnija komponentiem pagarinātam motora darbam ir izmantots arī īpašs anodēts process .
Lieliska degvielas efektivitāte
MFS75 / 90/100/115 ir unikāls SOHC-4V dizains savā klasē, kur konkurenti ir vai nu SOHC-2V, vai DOHC-4V. Aizdedzes sveces ir stratēģiski novietotas katras sadegšanas kameras centrā, lai nodrošinātu visefektīvāko sadedzināšanu ar optimālu siltuma vadīšanu, kā rezultātā tiek nodrošināta spēcīga braukšanas un degvielas efektivitāte.
Klusums
Ar vienmērīga garuma ieplūdes kolektoru, 4-2-1 veiktspējas noregulētu izplūdes gāzu traktu un precīzi noregulētu ECU MFS75 / 90/100/115 nodrošina uzmundrinošu un uz veiktspēju balstītu motora skaņu. Arī lielās jaudas tukšgaitas ostā skaņas atstaro viena otru, lai mazinātu izplūdes gāzu plūsmu, kas veicina zemāko skaņu tukšgaitā.
Manevrēšanas spēja
Pateicoties precizētajai ECU programmēšanai, MFS75 / 90/100/115 ir paredzēti, lai vajadzības gadījumā uzlabotu paātrinājumu, lai laiva ātrāk nokļūtu uz glises . Kad droseļvārsts ir pilnībā atvērts, ECU to atpazīst un vienlaikus aizdegas visos četros cilindros. Vienlaikus ECU optimizē un piegādā pietiekamu daudzumu gaisa un degvielas, kas padara gaisa / degvielas maisījumu piemērotāku ātrai paātrināšanai, lai radītu lielāku griezes momentu. Jo lielāks griezes moments jums ir, jo spēcīgāku paātrinājumu jūs iegūsiet, kā rezultātā tiek uzlaboti caurumu šāvieni un tādējādi ātrāka plānēšana. Arī augšējais un apakšējais stiprinājums, kā arī pārnesumkārba ir optimizēta tiešai stūres reakcijai un manevrējamībai, kā arī lielākai stabilitātei.
TOCS 4,3 collu LCD displejs (pēc izvēles)
TOCS (Tohatsu Onboard Communication System) 4,3 collu LCD displejs izveido savienojumu ar CAN kopni un tieši sazinās ar motora ECU. Motora dati, bojājumu kodi un trauksmes signāli tiek parādīti LCD displejā.